Translate

четвъртък, 2 януари 2014 г.

Нова година - нов късмет

                                               Здравейте мили мои приятели!
Честита Нова 2014 година!!! Пожелавам ви през Новата година най-много здраве и хиляди положителни емоции, много и нестихващо вдъхновение и късмет! Нека за всички ни е по-добра и благосклонна във всяко едно отношение!
Първата ми публикация за тази година е за предизвикателството на Deby ,
 за да си направя равносметка за изминалата първа календарна година от създаването на блога ми и потъването ми в океана на това невероятно изкуство на правенето на картички, кутиики и разни други майсториики.
 Ето я и моята класация на петте най-любими картичка от изминалата година:







Оказа се, че е доста по-трудно да избера само 5 картички от всичко сътворено през годината и затова накрая качвам още две мои много любими творения:

          

За сега от мен това, но напират разни идеи в мен - така че скоро очаквайте ново включване!



1 коментар:

  1. Wonderful selections of cards Stefka, they're all fabulous.
    Thank you for joining in with My Favourite Five of 2013.
    luv
    Debby

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.